Handbuch des Marketing, Teilband I

A. Marketing als Denkhaltung – B. Käuferverhalten im Marketing – C. Marketinginformation

2016. 7., überarb. und erw. Aufl. 101 Abb.; 571 S.
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ISBN 978-3-428-14931-5
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ISBN 978-3-428-14929-2
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ISBN 978-3-428-54930-6
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ISBN 978-3-428-54908-5
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ISBN 978-3-428-84908-6
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ISBN 978-3-428-84929-1
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Description

The »Handbook of Marketing« in its seventh edition offers a complete overview of all topics of the subject. This includes the mindset of marketing, consumer behavior, market research, marketing mix with product, price, communication and distribution tools and sectoral as well as specific aspects of marketing and marketing management. In this respect there are three marketing books in a coordinated, non-redundant form for the price of one.

Overview

A. Marketing als Denkhaltung

Konzeptionelle Grundlagen – Marketing durch Beziehungsmanagement – Marktsegmentierung – Markenartikel – Positionierung – Marketing-Instrumental-Mix – Rechtsrahmen im Marketing

B. Käuferverhalten im Marketing

Konsumentenverhalten – Organisationales Beschaffungsverhalten

C. Marketinginformation

Erhebungsmethoden – Datenauswertung – Absatzprognose – Stichwortverzeichnis

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